13 Eylül 2009 Pazar

Amacimiz !

Site-Tanitim olarak amacimiz oncelikle duzgun,seviyeli,ve kaliteli bir calisma ile internet dunyasindaki siteleri tanitmakdir.

Site tanitimlarini gerek site personelimiz gerekse site sahipleri kendileri tanitimini yapabilmektedirler.

Site tanitimi yaparken uyulmasi gereken baslica kurallar vardir.Bu kurallarin disina cikarak tanitim yapmak yasak ve bu tanitim yazilarinin sitemizde yayinlanmasi kesinlikle mumkun degildir.Sizlerde siteniz hakkinda en dogru en guncel ve burdan sitenize yonlenecek misafirlerin anliyacagi bir sekilde ve guzel aciklamalar ile yazinizi yazarsaniz faydasi olacaktir ..

Lutfen Duzgun , Sacma sapan mesaj ve kodlamalar kullanmadan siteniz hakkinda tanitim yazilarinizi yaziniz.

Eger isterseniz iletisim adresimizden bizlere ulasarak siteniz hakkinda Tanitim yazilarini biz yazabiliriz.
Bunun icin site adresiniz ,mail adresiniz yeterli olacaktir.

Site-Tanitim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder